4/19/2012

Frisk & fräsch

Ganska så nyfärgad på bilden :)

Äntligen är man något så när fräsch och frisk igen :) Tur att jag oftast bara är förkyld typ två gånger per år ;)

Ska ha lektion i Etik & livsfrågor idag och sedan blir det möte på bemanningen senare idag. Hoppas man får lite svar på hur tillsättningen till sommaren kommer att se ut... Då kanske man kan slappna av lite.

Funderar på att införskaffa lite hårfärg idag också, min utväxt börjar bli obehaglig att se på. Jag ser liksom lite lätt gråhårig ut mot den röda färgen i längderna. Ska höra med lilla söta mor om hon kan förbarma sig över min skalle i helgen :) Har inte färgat håret sedan mitten på februari så det är enbart tack vare färgbomben från Revlon som jag klarat mig så här länge. Vilken underbar grej den där färgbomben! :))

Tjingeling!

Inga kommentarer: