4/04/2012

Förlovningspresent

Som sagt så hade vi förlovningsdag i söndags och vi gav ju varandra överraskningar. En av överraskningarna som älsklingen fixat var dock försenad så den dök upp i måndags istället. Fick öppna paketet då och jag hittade en OBH Nordica Volumaster däri :)) Blev skitglad då jag önskat mig en sån men aldrig köpt någon.

Min fluff-maskin <3

Jag testade Volumastern igår innan jag skulle till skolan och shit vilket fluff jag fick! Brukar få tupera håret som en tok och fastän jag sprejar massor så blir det platt igen på 10 minuter.
Men inte igår inte! Jag tänkte att det är väl lika bra att använda tången i typ hela håret eftersom jag ville ha mycket volym, jag blev dock lite chockad när jag kolla i spegeln efteråt ^^
För volym det fick jag! Massor och åter massor. Och det höll verkligen hela dagen, inte blev det plattare efter gymmet heller ;) Till och med idag efter att jag sovit en hel natt så har det blivit platt igen. Så jag kan bara säga att jag är grymt nöjd med presenten :D

Och till den som vill ha volym som håller - köp denna!

Tjingeling!

Inga kommentarer: