1/21/2010

Skön torsdag :)


Idag har varit en ganska skön dag :) Steg upp tidigt med älsklingen och åt frukost. Vinkade av honom när han for på praktiken. Sen fixade jag i lugn och ro innan jag for iväg till Miroi. Där hade vi två föreläsningar/besök idag. Först från ett personlig assistansföretag och så sen från Facket. Intressant men tyvärr är Facket inget som funkar just nu när man redan vänder på varje krona för att ha råd :/ Men men så småningom kanske ;)

Drog jag vidare en sväng förbi AF för att lämna lite papper. Och så hem, käka lite lunch och diska, diska och åter diska (man ska inte spara disken i tre dar...). Nu ska vi bara städa lite så är det fint inför helgen :) Vi passade ju på att tvätta igår så det är redan klart (skönt).

Nu ska jag göra lite nödvändiga grejer innan jag läser lite bloggar ;) Hörs imorrn kanske.

Kisses

Inga kommentarer: