5/07/2009

Schnauzer betyder mustasch ;)

Äkta glamour? Sitter och snorar och snyter mej så mycke så näsan blir alldeles röd...
Jag som hade hoppats på bara ben och sommarkläder?


Har som sagt åkt på en liten förkylning, men man kanske får skylla sig själv lite om man nu prompt ska envisas med att använda sina nya sandaler barfota när det uppenbarligen inte är sommar ännu. Men jag är ju så sugen på att få ha mina nya fina sommarkläder! Snälla, lite värme nu?

Var ju hemma nu över valborg och for upp till kalix igen i tisdags. Har inte gjort så mycke idag, bara stigit upp och suttit framför datorn. Igår var vi runt och gjorde bort massa ärenden så idag är det ganska lugnt, blir nog en skön "slappar"dag sen när Krille kommer tillbaka från körlektionen. Och imorrn är det ju fredag igen så då kanske det blir bio om man har tur? ;) Blev så grymt sugen på pizza för ett tag sen så jag hörde med Krille om vi inte kunde äta ute imorrn när det ändå är fredag - lät som att det gick hem (yes).



Söt, så söt :)

Är hemskt hemskt sugen på en hund nu xD Lånade hem typ ett ton med hundböcker från biblioteket igår, så jag har mycke roligt läsning här nu när jag är sjuk ;) Försöker bestämma mej för en viss ras - just nu har jag fastnat för dvärsschnauzer. Verkar vara en trevlig sällskapshund som gillar familjeliv. Är lagomt stor också, vi ska ju flytta till lägenhet i höst så vi har redan bestämt att hunden inte får vara för "stor". Men vi får väl se hur det blir :)
Nä, nu ska jag kolla min mail och så kommer nog älsklingen hem snart så vi kan äta lunch och duscha :) Är hungrig som en varg ^^
Tjingeling!

Inga kommentarer: