5/11/2009

Blood bath & Guns



Har sysselsatt mej med att göra några kollage med grejer vi skulle vilja ha i våran första gemensamma lägenhet :D
Hittade även lite bilder från min mobil på förra veckans vår/sommarshopping :) Dem fina klänningarna hittade vi när jag och lilla mor var iväg till Pite förra måndan. Hängde av den grön/blå klänningen eftersom vi inte hade bestämt oss riktigt. Och så kommer vi på när vi lämnat Pite - att klänningen var kvar på H&M... Hrm... Nåja, jag fick helt enkelt springa runt i Lule dan efter och leta reda på en likadan. Så vi fick tag på den tillslut iallafall ;)
Shortsen hittade jag på MiM i Älvsbyn, perfekt eftersom jag helgen före hittade två tillgodo kvitton. Perfekt! Och sitter som ett smäck gör dem också, plus att det är ett tunt strechtyg så dem är hemskt sköna :)
Köpte lite annat också men det hade jag inga bilder på, men jag har tänkt börja lägga ut "dagens outfit" bilder lite då och då (när jag kommer ihåg alltså) så dem kanske dyker upp då :) Men först måste jag bara lösa kamera-problemet...
Nu blir det vaniljglass och film. Håller på och testar alla Ben & Jerry's olika smaker (är just nu på Alaskan baked - vaniljglass med mashmallows och vita choklad-isbjörnar). Så nu säger jag ajöss!
Tjingeling!

Inga kommentarer: