5/04/2009

How can I stand here with You and not be moved by You? <3


Kom på att jag aldrig la in nån bild från cruisingen - här är iallafall en av godbitarna ;)
Har varit till Pite idag med morsan :) En riktigt mor och dotter dag blev det, massa shopping och prat. Och fika och god mat ;)
Hittade ganska mycke fint, och några plagg fick följa med hem. Bl a en klänning, en tunika, ett par sandaler och ett linne. Hittade tyvärr inga shorts, synd eftersom det börjar bli lite för varmt för jeans snart. Kanske har turen och hittar ett par imorrn när jag blåser förbi Lule :) Man får väl hoppas.
Ikväll blir det nog bara lugnt med tv-tittande, orkar inte så mycke mer efter en hel dag på stan. Kanske kan tigga lite massage av lilla mor - har fått nån muskelknuta mellan skulderbladen av all shopping ^^ Ujja.
Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen krascha i soffan :)
Saknar dej älskling :( Känns så konstigt och tomt utan dej... <3
Tjingeling!

1 kommentar:

Astrid sa...

jo de där mustangerna är as snygga! Vi var ute en sväng utanför ledet och då såg jag en jäkla snygg GT som jag blev blixtförälskad i. Den var svart och glänste sådär fint. Men de äldre mustangerna är klassiker, de är och kommer alltid att vara underbara:)
Du får leta i släkkträdet, du kanske har någon okänd släkting som har en mustang och av någon anledning så ger han dig den så fort ni träffas utan att du behöver säga något:) haha:)

hehe jo vråla blir det nog eller kanske göra teckenspråk:) haha:)

Kramar