4/22/2009

Trådlöst bredband vs. Mobilt bredband



En sån här hade jag velat ha, typ nu! xO



Försöker sitta på internet i kalix eftersom dem har trådlöst här, men det går så segt så det är egentligen ingen idé :/ vet inte om det är för att jag sitter i husvagnet eller om det är för att vi är flera uppkopplade samtidigt. Tar en till två minuter för att ladda upp en sida, och så kommer det upp att sidan inte kan visas hela tiden :( surt.


Har inte hänt så mycke annars nu i veckan. Men i helgen var det skoj :) Var på tjejkväll hos Lisa som fyllde 20 (grattis xD ) och så tillbaka till kalix en stund. Sen så kom vi på att vi ville se nya "Fast & Furious" filmen så då blev det en vända till Lule också ^^ Så jag har kört ganska mycke bil i helgen, 18+18+8+8= 52 mil (aha, so that's why my ass hurts? xD )


Ska iväg en sväng till Lule på fredag också, fast med buss. Ska titta på lite vår och sommarkläder :) Vill försöka hitta ett par ljusa jeans med snygga slitningar att göra om till shorts. Och så måste jag ha en ny make up-remover, för jag tål inte den jag har nu :/ Sen vet jag inte om det är så mycke mer. Det blir iallafall Siknäs efter det, så ska vi sova där till på söndag.


Nu kom Krille, han ska tydligen se "Rocky" som träningsinspiration ^^ Haha, gullunge ;) Nä, nu får det vara nog, ska passa på och kolla runt lite på bloggar och sånt innan vi ska ut och promenera :) Ska lämna tillbaka en film också.
Tjingeling!

2 kommentarer:

Chris sa...

Hahaha, det är tur att du har Krille som kan stoppa dig från frosseriet ;P Jag har ingen förutom mig själv och min snålhet som stoppar mig! lol. Men Ben&Jerry's är nu verkligen ngt speciellt alltså... *suck*

Jag hoppas verkligen vi kan hitta på ngt nångång, vi träffas ju alltför sällan! Vad ska ni göra i Valborg då?

KRAMAR.

LiNdA sa...

haha, tack så mkt! ;P har provat några stycken på senaste tiden.. jo. de var ett tag sen ;) krams