4/13/2009

Nya pjucks

Äntligen :)


Så får jag äntligen bära den <3
Har varit och "tränat" idag, Krille tränade jag läste tidningar. Kan inte träna då jag inte har något gymkort så jag ska nog börja simma två gånger i veckan istället och så går vi promenader varje dag. Gick ända från centrum idag, en liten nätt promenix på sisådär en och en halv timma :) Skönt men man blev lite slut i fötterna.
Har föresten köpt nya dojjor idag :) Mina gamla hade bokstavligt talat fallit i bitar... Hål och sprickor på tre ställen på ena och ett stort på den andra. Så det var dyrt men välbehövligt. Kan lägga ut en bild på dem sen om ni vill ;)
Nu ska vi ut i husvagnen och fixa tv, har inte haft någon hittills men nu har vi varit hemma och "rånat" mors fars på deras boxer och så lånade vi tvn här i Kalix. Så snart kan vi se både tv och film :)
Nu ska jag gå ut till älsklingen innan han efterlyser mej ;)
Tjingeling!

3 kommentarer:

Chris sa...

Ojojojojoj nu sitter den där! ;D haha!
Härligt :)

BläckHjärta sa...

Joo, känns ganska häftigt ^^

Chris sa...

Det kan jag förstå! ;P hehe.