12/13/2008

Dagens

Dagens vill ha: Blont hår (och pengar ^^ )
Dagens klädsel: Svart tee och shorts (ska klä på mej ordentligt snart)
Dagens smink: Inge än :)
Dagens frisyr: Bedhead ;)
Dagens händelse: Vi ska beställa hem pizza och se film ikväll :)
Dagens planer: Samma som ovan ;)
Dagens saknad: Familjen <3
Dagens dummaste: Blev skrämd när det rasade ner snö från taket ^^
Dagens sjuka: Krille och jag nästan slogs om täcket inatt xD
Dagens drog: Cola - måste ha!!! ^^
Dagens roligaste: Mera snö ;)
Dagens favorit: Som alltid - min älskling <3
Dagens köp: Blir väl mat ;)
Dagens godis: Chips och kanske popcorn och nutella? ^^
Dagens humör: Glad men trött
Dagens ord: Yrväder

Här sitter jag framför datorn igen ;) Skynda mej att sno den innan Krille.

Har suttit och kollat igenom gamla blogginlägg, tänk vad fort tiden går ändå. Nyss var det ju sommar... Tänk ändå :)

Började fundera om jag ska göra om bloggen lite, men jag måste försöka fixa nått bättre redigeringsprogram till datorn då. Har planer på att skaffa mobilt bredband till mobilen också efter jul så jag kan hålla kontakten bättre. Plus att jag måste typ ha tillgång till internet när jag ska söka jobb nu efter nyår. Synd bara att det är lite halvtaskig täckning här uppe... :/ Har försökt ta reda på vilket mäske som är bäst, och just nu lutar det åt Tele2. Men vi får väl se :)

Nä, nu börjar jag frysa lite. Måste nog gå och klä på mej ;)

Här har ni en dagens låt : So what

Puss Puss!

Inga kommentarer: