6/14/2010

Rabiessmittade ekorrar

Grattis till alla studenter ;D

Så var sommaren plötsligt över oss. Fort har det gått :) Har suttit och väntat på sommaren och så blir man paff när man inser att den har börjat redan utan att man hunnit vara med ;)

Vi har varit hos mor och far hela veckan då mina älskade småsyrror tog examen och studenten (vad stora dem har blivit!!!) och dagarna har bara susat förbi. Har ändå hunnit med en massa bilresor, ett biobesök och att umgås bara allmänt :) Fick ju äntligen chans att prova spela "Charader" som lilla mor fick i present - sjukt roligt alltså! xD Eller vad sägs om "epileptiska dvärgar" och en "kärvänlig rabies-ekorre"?

Men nu är det tillbaka till allvaret. Ska börja mina sista två plugg-veckor nu, sen så är jag fri! Nåja, ska ju förstås jobba men annars så är jag "ledig" ;) Nu ska jag surfa vidare innan älsklingen kräver datorn :=) (Haha, råkade göra nån kul gris-gubbe-smiley där ^^)

Tjingeling!

Inga kommentarer: