11/23/2009

Rimfrost och besöksrockar

I brist på annat spännande så kommer här några vinterbilder (utan snö).


Eiffeltornet i miniatyr?


Ah, nostalgi ^^
En så här kan man ha barnsligt roligt med mitt i natten på studenten ;)


Motljus


Frostigt


Nån som glömt sina vantar?


Solsken på asfalt


Rimfrost


Djungeltomte? ;)


Våra små (och söta?) demonkossor i hallen :P



Och annars då? Har varit på studiebesök idag, på SSAB. Vi traskade runt bland masugnarna i röda besöksrockar och blå hjälmar med hörselkåpor. Ganska intressant men tyvärr så envisades våran guide med att gå uppför massa rangliga trappor högt upp i luften - ingen höjdare då jag har ganska ordentlig höjdskräck... Men annars var det ganska bra ;)

Imorrn blir det en föreläsning på morgonen och sen hem för att äta lite lunch och fixa middag åt min lilla byggarbetare, hehe ;) Hade tänkt vara lite lat och fixa mat för flera dagar ikväll, men så kom jag på att vi glömde köpa ägg så det blev ingen pannkaka... Synd :/ Men i värsta fall får jag väl traska iväg imorrn och köpa några :)

Nä, nu ska jag sluta. Ska passa på och mysa en stund med älsklingen. Vi ska snart gå och lägga oss igen ;) Man behöver ju sin skönhetssömn...

Kisses

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Jättefina bilder :D
Jodå, en sån där kan man ha roligt med en studenkväll xP

Kram