11/27/2009

Rödare igen ;)

Nu har jag bättrat på färgen lite. Så får man hoppas på att det stannar kvar lite längre den här gången ;) Rött är visst en färg som vill på att "halka ur" lite lättare än andra färger, och speciellt när man har blont hår under.

Sitter hemma själv nu, Krille är ju på praktiken. Hade hoppats på att mors fars skulle och julhandla idag, men dem skulle visst till Pite istället :/ Synd... Så jag har julpyntat och fixat till lite här hemma :P Det lilla julpynt vi hade åkte fram och så har jag sorterat några kartonger som ska in i förrådet igen. Och så har jag äntligen fått ändan ur och gått igenom alla räkningar. Skönt.

Så nu sitter jag och lyssnar/tittar på Mtv, den där Lady Gaga-låten "Bad romance" har spelats 3 ggr nu :P Den börjar fastna lite ^^

Kisses

2 kommentarer:

Shamandalie sa...

Najs, bruden :D

Kram

Anonym sa...

Din hårfärg liknar hon i paramore.