6/14/2009

ROSA vs 1800-tal?

O, ack om man hade en egen lägenhet... Så sugen så sugen ^^ Har inte gjort annat än att titta i olika inredningstidningar och självklart IKEA. Ska bli så kul att inreda, och så spännande att bygga ett eget "bo" :)


Här är nog någon i färd med en flytt? Sött inslaget iallafall ;)


Vacker 18ootals lägenhet. Drömma går ju alltid...
Har inte gjort så hemskt mycke i veckan, därav frånvaron. Har helt enkelt inte funnits så mycke att rapportera. Men jag har iallafall börjat jobba, och småsyskonen har haft examen. Tyvärr en ganska molnig sådan.
(Gah! Kommer inte på något att skriva!)
Skulle sitta fint med en sån här, så kan jag lägga in bilder, på vad som händer och inte händer ;)

Nu ska jag nog ge upp, skriver mer nån annan dag när jag faktiskt har något att skriva om. Kanske på tisdag efter att jag klippt mej? Vi får väl se ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: