6/01/2009

Pink + Kitty

Nytt igen ;) Fast den här gången har jag lyckats hitta en bakgrund som jag verkligen gillar.

Var ett tag sen jag skrev sist, har varken haft tillgång till dator och inte har jag haft tid att skriva heller. Men jag kan dra en liten snabb uppdatering om vad vi gjort i veckan/helgen :)

Tisdag: For vi till Siknäs
Onsdag/Torsdag: Städade ur källaren och for förbi tippen i Kalix.
Fredag: Slappar-dag
Lördag: Var med Wester och Evve-Lina, for förbi på Lulecruzingen - lite väl dött.
Söndag: Packade ihop och så for vi till Kalix, ska vara här till tisdag.
Måndag: Krille hade dubbla körlektioner och så har vi gjort massa ärenden.

Har föresten sett Wolverine på bio också, grymt bra! Kidnappade Krille en kväll bara och så for vi och såg den sådär mysigt spontant ;)

Nu ska vi nog snart äta så jag ska gå och se vart älsklingen tog vägen ;) Skriver nog lite senare i veckan när jag fått tag på min dator igen.

(Ps. Jag vill verkligen verkligen ha en lägenhet nu! Så skönt med en egen lya nu när det är sommar.)

Tjingeling!

Inga kommentarer: