12/15/2010

Hos mors fars

Sitter just nu på en lånedator (kattnappade lillsyrrans). Är och hälsar på i barndomshemmet för sista gången innan jul. Var tänkt att vi skulle stanna till idag men vi förlänger besöket till söndag. Så trevligt så trevligt :) Längesen vi var här sist så man hinner inte få nog på bara 4½ dagar ;)

Har hunnit med en himla massa idag iallafall, kompenserat lite för alla andra dagar av sysslolöshet. Vi har bakat massa julgodis och jag testa att göra min första filadelfiaostglass (mumma!). Ska fira lilla julafton här på lördag, blir ju att fira "riktiga" julafton i Siknäs med Krilles mor, syskon och alla syskonbarn :) Känns lite konstigt att inte fira jul hemma :/ Första gången på 22 år... Men nån gång händer det ju ;)

Nu har jag inte så mycket mer matnyttigt att förtälja. Så jag ska kila upp och tjuva mig en kyss från älsklingen innan jag sätter igång och terroriserar mina småtting-syrror... Moahahaha..... ;)

Och medans jag minns, om jag får ett fall av allvarlig sinnesförvirring eller blir mer senil än vanligt så vill jag hälsa - GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! :D

Inga kommentarer: