4/05/2010

Hel-dag på IKEA


Har varit på IKEA med mor och far idag :) Dem plockade upp mig kring halv tolv och vi kom hem halv sju ungefär så det vart en riktig hel-dag. Fick iallafall tag på lite grejer vi varit på jakt efter, bland annat ett skrivbord. Mor och far var så gulliga så dem köpte skrivbordet åt oss (har jag sagt att ni är bäst?). Fick även en wok-panna, två lila glaskoppar och en kavel av dem :)

Sen så köpte jag ju lite själv också, en lykta till hallen, en RIBBA ram med plats för 5 foton, glassformar, en skål, tre bambuskott och en vas. Tror de va allt :) Ska ta lite bilder på några av grejerna när det är lite ljusare i lägenheten så får ni se. Skrivbordet vart då jättefint i sovrummet, längtar tills vi kan inreda resten av lägenheten också :D

Vi ska beställa tapeter snart, måste bara få tummen ur och gå till Lulebo och fylla i blanketterna... Och så borde vi kika lite om man kan byta linoliumgolv i samma veva, våra är "fel" färg.

Nu ska jag vara lite social med älsklingen ;) Han har varit hur söt som helst och städat hela lägenheten idag. Och förrådet har han gått igenom, och det kan jag säga är ingen lätt match! Så jag är imponerad av vad mycket han har hunnit :)

Nu ska vi se "Cribs" ;)

See ya!

Inga kommentarer: