7/07/2009

Littmarck Kabla

1års presenten från älsklingen <3>
Kom hem från Siknäs för några timmar sen. Har mest suttit på datorn sen dess. Hann med en liten skattjakt med snyggingen också ;)
Jag hade skrivit massa lappar med ledtrådar som jag gömt på lite olika ställen. Och lapparna ledde från den ena till den andra fram till... mej ^^ Jag hade gömt "skatten" på mej själv. Och skatten var ettårs presenten som jag köpt åt honom :) Vi är lite otåliga båda två så vi kunde helt enkelt inte vänta till sista juli ;) Så vi gav dem lite i förskott. Efter att han fått sin present så gick han upp och fixade en egen skattjakt åt mej och så fick jag snoka runt en stund :) Helt klart underskattat med skattjakt! Var så himla kul :) Och så till slut hittade jag fram till min skatt, det fina armbandet som ni ser på bilden. Det är ett lila Littmarck Kabla-armband i skinn, så fint att jag måste titta på det varannan minut :) Tack älskling <3
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är lite "lullig". Fick en allergi-medicin till min svullna fot (ska lägga in en bild snart, ska bara lyfta över den från mobilen) och den gör mej en aning sömning :/ Plus att jag blir lite grinig av den, beror nog mest på att det känns som att jag inte sovit alls inatt. Men men foten börjar se normal ut igen så jag biter nog ihop nån dag :)
Nu ska jag läsa lite bland dem bloggar jag "troget" brukar följa och sen ska jag leta reda på några nya :) Gillar att läsa bloggar, tycker det är intressant att läsa om vad andra människor gör, hur dem klär sig eller inreder sina hem.
Så för nu,
Tjingeling!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Ja jag minns själv när jag hade lösnaglar. Vad man kände sig handikappad:) Just de dagarna ska man nog ha mjukisbyxor så man slipper böka med gylf och tighta jeans. Men det är ju så fint:) Jag gillar naglar:) Blev sugen på att köpa ett par, var länge sedan:)

Åh vad glad jag blir när du säger så:) Känns kul att man kan sprida lite inspiration eller vad man ska säga, till andra:)
Inredning är så kul. Skulle kunna hålla på med det hela dagarna!
Det bästa är att sitta och ta det lugnt i solen med en inredningstidning och drömma;)

Kramar

Astrid sa...

Förresten så var armbandet väldigt väldigt snyggt! och grattis i förskott om jag nu har förstått det rätt:)