11/04/2008

Okej Lisa, jag antar utmaningen ;D

7 sanningar om mej själv. Hm, få se nu...

1. Jag drömmer nästan aldrig i bilder, utan i känslor och "aningar".
Alltså, se drömmar som en film - man ser drömmen utspelas framför (eller egentligen bakom) ögonlocken. Jag gör tvärtom, jag SER inte mina drömmar, jag anar vad jag drömmer men utan att se "bilderna". Måste verka hur sinnes som helst det där xD

2. Min favoritsmak på glass är choklad, min favoritglass är Ben & Jerry's "New York super fudge chunk". Mumma! :)

3. Jag har claustrofobi (=cellskräck) och höjdskräck.

4. Min favoritdrink är red bull & vodka ;)

5. Jag kan känna på mig om vi ska möta älgar (eller liknande) när vi/jag är ute och kör. Men att jag är sämst att lyssna på den där föraningen/obehaget som kommer innan...

6. Jag låter som en elefant när jag snyter mej när jag är förkyld, skämmit men sant ^^

7. Jag håller på att längta mej tokig tills älsklingen och jag får tag på en lägenhet och kan flytta ihop <3 Håller som bäst på att kolla grejer som skulle vara snyggt i lägenheten och vad vi behöver köpa och vad vi redan har :)


Nu ska jag läsa vidare på lite bloggar (och hämta gitarren åt haina) :) Kanske skriver lite senare, hade tänkt skriva lite om halloween ;)

Puss Puss!

Inga kommentarer: